Friday, October 21, 2011

Day 24; Photo of something that means a lot to me

This post is included in the 30 days challenge

Salam.


Aku suka baca balik semua kata-kata semangat kat kertas ni. Walaupun ni kata-kata semangat yang ditulis untuk SPM, tapi apa salahnya semangat ini terus digunakan kan? kecuali part 'SPM 11A+' tu jelah. Sekarang target dah lain. Tapi matlamat tetap sama, nak berjaya, capai cita-cita.

Terima kasih rakan-rakan 5 Iftikhar 2010. Saya/Ana/Kita rasa semangat baca korang2 punya tulisan ni. Semoga kita semua tetap semangat untuk berjaya di jalan yang masing-masing ambil. Semoga kita semua dapat menyumbang untuk Islam. Innallaha ma'ana. Sesungguhnya Allah bersama kita :D

Tiba-tiba rasa macam post ni didedikasikan buat Iftikharian 2010 pulak -__-"
biarlah.

sekian sahaja. wassalam :)

P/S: Mestilah ada banyak lagi perkara yang bermakna buat saya. Islam, iman, keluarga, sahabat-sahabat saya sendiri, guru-guru, ilmu pengetahuan, semuanya amat bermakna dan saya bersyukur kerana dianugerahkan semuanya itu. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment